Avatar billede marvel Praktikant
22. august 2004 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Stille" grafikkort

Er der nogen, der kender til at "ultra-stille" grafikkort UDEN blæser? Jeg skal bruge det i en Shuttle, så kortets faktiske størrelse må helst ikke være for stor.
Korten skal min. have 64MB ram og kunne afvikle ex. Hitman2 flydenede i 1024*768
Avatar billede lille_put Nybegynder
22. august 2004 - 21:10 #1
Du kan næsten vælge et vilket som helst kort idag. Find et der passer til dine behov, og gå så und og find en pasiv køler. du skal nok regne med at den ikke kun lige præcis kan overholde kravene, men at den yder lidt ekstra for den pasive køler tager som regel lidt ydelse i takt med at varmen stiger. De pasive køler fylder dog lidt mere, men det bliver heller ikke mere stille.

Gå ind på www.studiedata.dk. Der er masser af gejl. Både for øjet og for øret. Fed side!
Avatar billede marvel Praktikant
23. august 2004 - 18:11 #2
jeg tænkte nu nærmere på kort "født" med passiv køler. Ikke at det kunne blive aktuelt at udskifte en aktiv med en passiv men der er ikke så meget plads i kabinettet på en shuttle m. 2 HD + pci kort
Avatar billede jensjuel Nybegynder
24. august 2004 - 17:00 #3
jeg har også en shuttle, deri har jeg smidt et geforce fx 5200 i med passiv køling fra Galaxy og det køre godt i de spil jeg har spillet, ved ikke hvordan det vil køre med hitman :-)