Avatar billede anba Mester
20. august 2004 - 12:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

password skal ikke gemmes

Jeg har oprettet en hjemmeside og til nogle af siderne er der kun nogle der skal have adgang med brugernavn og adgangskode. Dette fungerer også fint, men nu har jeg opdaget at på nogle pc-ere kan man ved at dobbeltklikke i feltet for brugernavn få brugernavnet frem og samtidig kommer så passwordet frem i ruden under - godtnok kun med stjerner - men det betyder jo, at en anden kan gå ind, blot man en gang har tastet det ind på pc-en. Det er ikke på alle pc-ere det kan lade sig gøre. Kan nogen forklare hvordan man undgår dette - er der noget i opsætningen af internet explorer der skal ændres - eller hvad kan jeg gøre. Password-beskyttelsen har jeg fra http://www.bravenet.com

Hilsen Anette
Avatar billede anba Mester
20. august 2004 - 12:18 #1
Det samme kan jeg i øvrigt gøre ved login til eksperten !!
Anette
Avatar billede cpnielsen Nybegynder
20. august 2004 - 12:45 #2
Prøv at starte Internet Explorer og gå ind under Funktioner/Internetindstillinger.
Vælg fanebladet "Indhold" og tryk på knappen "Autoudførelse". Du kan her fjerne hakkene ud for at autoudførelse skal benyttes til formularer og brugernavne/adgangskoder.
Avatar billede overchord Nybegynder
20. august 2004 - 13:05 #3
Det burde kun ske hvis man 1) Arbejder ved den samme maskine og 2) Bruger den samme profil.
Derudover skulle det ikke vaere muligt at goere det.
Avatar billede anba Mester
20. august 2004 - 19:10 #4
Problemet er netop at mange arbejder ved samme PC. Jeg takker cpnielsen for svaret - det virker.
Avatar billede anba Mester
20. august 2004 - 19:11 #5
Tak for svaret - nu skal jeg lige se om jeg kan huske at give point.
Avatar billede anba Mester
20. august 2004 - 19:12 #6
Hvordan giver jeg cpnielsen point ??
Avatar billede anba Mester
20. august 2004 - 19:21 #7
cp nielsen vil du ikke skrive et eller andet som svar, så jeg kan give dig point ????
Avatar billede cpnielsen Nybegynder
20. august 2004 - 20:00 #8
svar :-)