Avatar billede vissing Nybegynder
19. august 2004 - 15:23 Der er 3 kommentarer

Canon kamera hos kamerashop.dk

Hej
Jeg overvejer at købe et Canon Powershot S1 IS. Jeg har set det på edbpriser.dk til 3715 kr. hos kamerashop.dk
Men vil lige høre, om nogen kender det firma? På deres hjemmeside står følgende:

Kamerashop Aps
Johannes Grossensvej 8
8250 Egå
Tlf nr: 86184621 (Tlf tid: 10-12)
info@kamerashop.dk
CVR nr.: 21811777

Vil jo gerne vide om man kan regne med firmaet ang. betaling, garanti og reklamation osv.

Hilsen Jeppe
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. august 2004 - 16:07 #1
Jeg kender ikke det pågældende firma, men jeg ville bestemt have betænkeligheder ved at handle ved et firma der ikke er så kendt eller måske virker uprofessionelt. For noget tid siden bestilte jeg et kamera hos et internetfirma, der stod at de hurtigt kunne få det på lager, men jeg afbestilte da jeg ikke havde modtaget noget efter 2 uger! så jeg fortryder at jeg ikke havde valgt et lidt mere seriøst firma. Men det er jo det der er problemet, hvordan finder man ud af det? hvis det er forholdsvis store udenlandske butikker kan man bruge www.resellerratings.com men så vidt jeg ved findes der ikke noget lignende i Danmark. Man altså, det kan være et glimrende firma, men du kan også være uheldig og drukne i problemer :|
Avatar billede cp1 Nybegynder
19. august 2004 - 18:20 #2
Avatar billede m__kruger Nybegynder
28. august 2004 - 19:50 #3
Kan ik lige lade være med at poste en kommentar.

Jeg har udviklet webshop, lager- og ordresystem til kamerashop.dk.
Det er en ganske seriøs netbutik, hvor der er den samme service som i en rigtig butik mht. f.eks. returret, garanti og reklamation.

Mvh Mads Krüger