Avatar billede iwer Nybegynder
19. august 2004 - 11:15 Der er 1 kommentar

skærmbillede for lille

Jeg har en 19" skærm men billedet på skærmen er kun 17". Hvad gør jeg for at få det ændret.
Avatar billede kodex10 Nybegynder
19. august 2004 - 11:24 #1
Hvis jeg forstår spørgsmålet rigtigt, så er der en tyk sort ramme mellem dit skærmbillede og din skærmkant ? I så fald skal du justere billedestørrelsen på selve skærmen såfremt der er nogle knapper tilgængelige til formålet.

Hvis skærmbilledet fylder hele skærmen men du ikke synes du kan se nok på skærmen så er det opløsningingen der skal ændres det gøres ved at vælge Control Panel i menuen og derefter Display eller Skærm. Under Settings kan du indstille opløsningen i Pixel. Hvis den f.eks. står til 1024x780 nu så kan du prøve dig frem med andre størrelser, f.eks. 1280x1024 afhængig af hvilket grafikort du har.