Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
19. august 2004 - 10:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visual C# Express beta og PDA/PocketPC

Hej Eksperter!

Er der nogen som ved om det på en eller anden (forholdsvis) enkel måde er muligt at udvikle PDA applikationer via MS VS C# Express beta?

Jeg er kommet frem til at hvis man installerer .NET compact framework vil der dukke en ny type projekt op i Visual Studio .NET, men det samme lader ikke til at være tilfældet med deres grati (skrabede) version af VS.

Nogen der ved hvcordan man gør?
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
20. august 2004 - 23:00 #1
lukker spørgsmål og prøver i anden kategori....
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
20. august 2004 - 23:01 #2
.