Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 20:02 Der er 7 kommentarer

Trødløse dongles

Hej Alle

Jeg mangler noget bluetooth eller lign, hvor man har 2 dongles hvor den ene skal sættes i en netdåse og den anden i et usb stik eller netstik på bærbar, og det skal køre på batteri.
det skal række Ca 20 meter uden mure mindst.
Kan man få det?

Mvh Rasmus
Avatar billede leif Seniormester
19. august 2004 - 09:58 #1
Er det for at få Trådløs forbindelse ???
Avatar billede rasm Nybegynder
19. august 2004 - 10:00 #2
ja, det skal bruges i et klasselokale hvor der ikke lige må gå en ledning gennem det hele.
Avatar billede leif Seniormester
19. august 2004 - 10:09 #3
Hmm, mener ikke du kan lave det nummer med Bluetooth ! Men prøv at kigge på http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=63&Soegeord=bluetooth+usb
Avatar billede rhandersen Nybegynder
19. august 2004 - 14:27 #4
nej der skal helst være en til usb og en til en netdåse
Avatar billede leif Seniormester
19. august 2004 - 14:31 #5
Hmm, har vi en dobbeltbruger her ???
Avatar billede rasm Nybegynder
19. august 2004 - 15:04 #6
Ja leif, da jeg ikke kunne ændre mit brugernavn gik jeg da bare ind og oprettede en anden.
Det opfordrede de mig også til, da jeg spurgte hvordan jeg gjorde.

Så bliv bare ved:)
Avatar billede leif Seniormester
19. august 2004 - 16:03 #7
Hvis man tager EDBpriser og søger på bluetooth og rj45 findes der ingen produkter, min ene leverandør havde heller ikke lige hørt om det !

Forresten, find ud af hvilken bruger du vil bruge og brug kun den ene !