Avatar billede livsgeden_sofus Nybegynder
18. august 2004 - 12:47 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

gemmer kun i Bitmap

jeg har et lille problem jeg laver på en hjemmeside men min pc har i et stykke tid opført sig sært
jeg vil gerne have en gif-fil ind på min side men når jeg prøver at gemmme den vil min pc kun gemme i bitmap format. jeg har haft adobe photoshop instaleret kan det værre problemet?

hjælp jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Sofus

ps. jeg bruger internet explore
Avatar billede b.b Nybegynder
18. august 2004 - 12:51 #1
Avatar billede b.b Nybegynder
18. august 2004 - 12:52 #2
Og for de dovne...Problemet opstår åbenbart når cachen er fuld...tøm den og det skulle virke igen...spørg ikke hvorfor..
Avatar billede livsgeden_sofus Nybegynder
18. august 2004 - 13:00 #3
kald mig bare noob men aner faktisk ikke hvordan man sletter det der
hvordan gør man?
18. august 2004 - 13:01 #4
Funktioner->Internetindstillinger
Klik på knappen "Slet filer" midt i dialogboksen.
Avatar billede livsgeden_sofus Nybegynder
18. august 2004 - 13:10 #5
mange tak for hjælpen det fungerer igen
Avatar billede b.b Nybegynder
18. august 2004 - 13:16 #6
>>erikjuul..Er du på pointhøst eller hvad. Hvorfor ligger du et svar på et spg. som jeg allerede har fat i og svaret på..?? Ved ikke helt om jeg bryder mig om den metode med at brase ind, hvor andre egentlig allerede har lagt et brugbart svar...Du svare jo reelt ikke på det som spg. drejer sig om...hmm, ved det ikke..blev lige lidt harm et øjeblik...
18. august 2004 - 14:29 #7
Mit formål er bare at hjælpe spørgeren - og din hjælp var åbenbart ikke nok til at løse problemt. Derfor beskrev jeg, hvad der skulle gøres for at sltte filerne.