Avatar billede lydia Nybegynder
18. august 2004 - 10:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sendt e-mail til en gruppe

Hvad skal jeg gøre, når jeg sender en e-mail til en gruppe mennesker, med hjælp af Outlook Express, at den enkeltes e-mail adresse ikke er offentlig for alle???
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. august 2004 - 10:58 #1
Du skal bruge det felt der hedder BCC (Blind carbon copy)

Udfyld de adresser du gerne vil sende mailen til i dette felt og alle andre adresser vil være usynlig for modtageren
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. august 2004 - 11:01 #2
NB! Hvis du ikke kan ses Bcc feltet under "ny meddelse" skal du bruge vis -> all brevhoveder
Avatar billede lydia Nybegynder
18. august 2004 - 11:03 #3
Vil det sige, at hvis jeg skriver 5 adresser i BBC, så kan hver af de 5 ikke se at jeg har sendt e-mailen også til de andre 4?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. august 2004 - 11:07 #4
ja
Avatar billede lydia Nybegynder
18. august 2004 - 11:13 #5
takker
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. august 2004 - 13:26 #6
Husk at lukke spørgsmålet - ved at acceptere mit svar!
Avatar billede lydia Nybegynder
20. august 2004 - 09:46 #7
Jeg har søreme trykket minst 20 gang på acceoter svar. Der sker bar ikke noget. Det er ikke første gangng jeg prøver det.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. august 2004 - 09:53 #8
Hmm mon det er noget coAdmin kan hjælpe med??
Ellers må du prøve at oprette et nyt spørgsmål "point til jakobclausen"
Avatar billede snowball Novice
20. august 2004 - 10:45 #9
Husker du at vælge hans navn i listen ude til venstre inden du klikker på Accepter !? ;)