Avatar billede and_ Nybegynder
16. august 2004 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Point tilbage til Gaab

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/529825

Alt for mange point... Jeg kan ikke være bekendt at tage imod så mange ;)
Avatar billede gaab Nybegynder
16. august 2004 - 17:11 #1
Okay jeg kunne ikke huske hvordan man deler dem.

Tak for hjælpen (",)
Et lille tilægssprgm. Fanger virus programer også orme / trojanere?? (jeg nøjes med 80 ;-)
Avatar billede and_ Nybegynder
16. august 2004 - 17:17 #2
Hvis du sørger for at holde dit virus-program opdateret skulle det kunne tage det meste af al "snavset"....

Dog skal du tænke på, at når en ny virus kommer til, så antivirusfirmaet først "fange" den og analysere den, førend de kan lave en patch til dit antivirus program, så dette kan blokere for den pågældende virus.....

Håber du kan bruge denne forklaring, ellers må du lige sige til.....

//And
Animal Wars - Starring: Duck LakeWalker
Avatar billede and_ Nybegynder
16. august 2004 - 17:17 #3
hhmm... Kom til at gøre det forkert... er for "hurtig"... Er det ok?
Avatar billede gaab Nybegynder
16. august 2004 - 17:20 #4
MEGET fint, og 1000 tak :)