Avatar billede maggie22 Nybegynder
15. august 2004 - 17:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sider kan ikke vises HJÆLP

HJÆLP! Jeg kan ikke komme ind på fx. told og skats sider, hvor der er selvbetjening eller på boligsikrings udregningssider eller på en oprettelse af fx msn-mail! Computeren skriver bare en side, hvor der stå at siden ikke kan vises. Da det er en gammel computer (5 år) har jeg ikke win cdrommen til den, så jeg "bare" kan tømme den og lægge det hele ind på ny. Jeg har også prøvet at sætte sikkerheden på helt lav, men der sker det samme... Her er så milliondollar spørgsmålet:
Hva gør jeg så nu? SKAL jeg ud og have en helt ny cdrom med win 98 på? Eller hva....
Avatar billede thedeathart Nybegynder
15. august 2004 - 17:38 #1
nææ, du skal nok bare instille det internet ordenligt :P
Avatar billede c-holst Novice
15. august 2004 - 17:39 #2
tja, hvis du ikke har en cd med windows, kan du ikke reinstallere.
Du kan jo prøve www.windowsupdate.com og se hvad den siger til sagen.

geninstaller internet explorer
kommer den ikke med nogen meddelser om, at du mangelr flash eller noget lignende
Avatar billede maggie22 Nybegynder
15. august 2004 - 17:54 #3
Har prøvet at installere flash og problemet er det samme stadig...
Avatar billede maggie22 Nybegynder
15. august 2004 - 17:57 #4
Hvordan skal de instillinger da stå???
Avatar billede c-holst Novice
15. august 2004 - 18:07 #5
standart settomhs burde klare de ting

hugget fra Arlet

Virker det ikke, bliver du nødt til at geninstaller din IE.

1: Hent IE 6.0 sp1 først og læg den på skrivebordet. hent den her : http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

2: Klik på Start - Kør, skriv Regedit og klik på OK.

3: find denne sti : HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Active Setup \ Installed Components \ {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383} Sikre dig at det er præcis disse numre

4: Højre klik på den streng som hedder >>IsInstalled<< og ændre den fra 1 til 0.

5: Luk det hele ned

6: dobbeltklik på IE6.0 sp1, som du har liggende på skrivebordet

Så har du en frisk installation af internet explorer

NB Du kan evt lave en backup af din regedit.
Filer-Export vælg gem som
Avatar billede c-holst Novice
15. august 2004 - 18:23 #6
om da lige i tanke om Java

eller microsoft virtual mashine

find dem her
www.znn.dk
Avatar billede maggie22 Nybegynder
15. august 2004 - 19:52 #7
er igang med at installere ie... Det tager vist lidt tid..... He he..
Avatar billede maggie22 Nybegynder
16. august 2004 - 10:40 #8
PROBLEMET er løst. hvordan er det nu at du får de point?
Avatar billede c-holst Novice
17. august 2004 - 08:41 #9
Jeg lægger et svar ind her, så kommer der en lille boks frem, hvor du kan markere mit navn, hvorefter du trykker på accepter.

Håber det kører for dig

carsten