Avatar billede solem Nybegynder
15. august 2004 - 00:40 Der er 5 kommentarer

Kan ikke færdiggøre formular

jeg har lavet en - synes jeg selv  - velfungerende database med en masse medlemsoplysninger. Indtil videre har alt fungeret perfekt, men nu er " man" begyndt at drille. jeg kan ikke få mine raporter ud i det ønskede format. Jeg kan frit vælge filformat og destination, men Access skriver "at MS access ikke kan færdigøre output handlingen" Tilsyneladende er jeg kommet til at slette et eller andet " evt flueben" men er der en der kan fortælle mig hvad og hvor. ???
Avatar billede mugs Novice
15. august 2004 - 10:07 #1
Filformat og Destination?
Kan du forklare lidt nærmere?

Evt. prøv at åbne en ny tom db, og importer alle objekter hertil.
Avatar billede solem Nybegynder
15. august 2004 - 11:12 #2
Hej igen.
jeg vil gerne gemme mine lister som excel filer, da ikke alle vore medlemmer bruger access. Men den er også gal når jeg prøver i de andre fil former.
Avatar billede mugs Novice
15. august 2004 - 11:17 #3
Prøv at eksportere din forespørgsel med denne kmmando:

DoCmd.TransferSpreadsheet acExport, 8, "Forespørgsel1", "C:\Mappe1", True, ""

Idet du ændrer "Forespørgsel1" og "C:<Mappe1" til de aktuelle navne.

Hvis du får en fejlen:

Object is not Found in this Library", skal du prøve at oprette en reference til Excel.
Avatar billede solem Nybegynder
15. august 2004 - 11:59 #4
Tak for hjælpen
Avatar billede mugs Novice
15. august 2004 - 12:08 #5
Selv tak - Men hjalp det?