Avatar billede solem Nybegynder
14. august 2004 - 23:33 Der er 10 kommentarer

genvej på skrivebordet

Jeg kan ikke længere få min genvej til min hjemmeside til at virke når jeg placerer den på "skrivebordet" . Win xp siger at jeg skal oprette en tilknytning i mappe indstillinger . men hvordag gør jeg nu  lige det ???
Avatar billede -hyber- Nybegynder
14. august 2004 - 23:42 #1
Højreklik på skrivebordet > ny > genvej > Skriv internet adressen der!

Bu
Avatar billede -hyber- Nybegynder
14. august 2004 - 23:42 #2
Burde virke!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. august 2004 - 23:48 #3
husk at angive som Http://www.adresse.dk
Avatar billede solem Nybegynder
14. august 2004 - 23:55 #4
Ok.. det er faktisk os` det jeg har lavet... men der kommer en dialogboks op med følgende indhold:

Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling.Opret en tilknytning i mappeindstillinger i kontrolpanel.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. august 2004 - 00:17 #5
Hvad så hvis du går ind på din hjemmeside og højreklikker og vælger opret genvej - vil den heller ikke åbne denne ?
Avatar billede leif Seniormester
15. august 2004 - 00:23 #6
Hvis du går ind i mappeindstillinger -> Filtyper, har du så en der hedder Internetgenvej ???
Avatar billede solem Nybegynder
15. august 2004 - 00:35 #7
Ok det lykkedes med højreklikket . tak for hjælpen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. august 2004 - 00:51 #8
svar
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. august 2004 - 00:51 #9
husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. august 2004 - 04:42 #10
Du kan også 'trække' det blå (E) fra adressefeltet ud på dit skrivebord og vipti er den der med det samme - eller burde være...