Avatar billede klipklipklap Nybegynder
13. august 2004 - 10:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dumt casio digitalt camera!

Grr..!

Jeg prøver at få et casio ex-z3 digital camera til at fungere med windows xp... uden held.

Under enhedshåndtering er den markeret med et ! men når jeg opdatere drivers siger XP at den ikke har et digitalt signatur eller sådan noget crap.

Jeg har fulgt denne guide: http://world.casio.com/qv/support/en/info/usb_xp.html men jeg får ikke den "completed" besked. Den siger er den ikke virker og at den måske er fordi ini-filen er skrevet til win95....

Er tæt på at kyle det ud af vinduet.

Hjælp please

Rgs
K.
Avatar billede ostereje Nybegynder
13. august 2004 - 10:59 #1
http://ftp.casio.co.jp/pub/qv/download/en/win2kup.exe denne ini fil er vel ikke til 95?
Avatar billede klipklipklap Nybegynder
13. august 2004 - 11:04 #2
Nej netop ikke men ak og ve... det virker bare ik.
Avatar billede kampvogn Nybegynder
13. august 2004 - 11:11 #3
hvad med bare at tage SD kortet ud og indlæse via en kortlæser, sådan har jeg løst problemet og den virker også hvis du skal opdaterer softwaren på Cameraet - bare et forslag ;-)
Avatar billede klipklipklap Nybegynder
13. august 2004 - 11:42 #4
Ahh ja det lyder som en mulighed. SD-kort helt korrekt. Ved du hvor man kan erhverve sig sådan en kortlæser?
Avatar billede klipklipklap Nybegynder
13. august 2004 - 13:00 #5
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. august 2004 - 13:29 #6
klipklipklap: Nej, ikke den du lige har linket til :-) jeg har en magen til, og den er virkelig grim. Den fungerer udmærket, men klodset og grim. Tag evt. i bilka, de har nogengange små kortlæsere til 80-100 kr.
Avatar billede cp1 Nybegynder
13. august 2004 - 15:13 #7
Avatar billede kampvogn Nybegynder
13. august 2004 - 17:10 #8
man kan faktisk købe en sådan kortlæser snart alle steder bla. Aldi for omkring 100 kroner, held og lykke med det ;-)
Avatar billede zenorph Nybegynder
13. august 2004 - 17:12 #9
Jep - Bilka har dem dernede - koster 119,-
har lige erhvervet mig en :-)
Avatar billede klipklipklap Nybegynder
18. august 2004 - 13:25 #10
Takker for alle indlæg :)