Avatar billede krydset Nybegynder
12. august 2004 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Har i pacemaker ?

Hejsa allesammen.

Jeg var i går på rigshospitalet og fik lagt en pacemaker, og nu kunne jeg godt tænke mig at høre fra andre der har en pacemaker, om den har virkert på jer, om i har fået det bedre og hvad i evt fik den for. Jeg syns selv jeg har fået lidt mere energi, og lidt mindre irretration. Jeg fik lagt den pga jeg havde for hurgtig hjerterytme, så fik lage en af dem der kan give en hel masse små stød så hjertet går ned i hastighed igen.

Håber at høre fra jer da jeg er lidt nysgerrig omkring emnet.

Mvh Thomas L.
Avatar billede qweqwe Nybegynder
12. august 2004 - 20:32 #1
DU STILLER SPØRGSMÅL PÅ MIN KONTO
Avatar billede krydset Nybegynder
12. august 2004 - 20:35 #2
Hvad snakker du om ??
Avatar billede qweqwe Nybegynder
12. august 2004 - 20:52 #3
UNDSKYLD JEG ER HVIS IKKE RIGTIG VÅGEN, DER ER NATURLIGVIS INTET GALT!!! UNDSKYLD.
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. august 2004 - 20:56 #4
?! hmm - lad lige vær' med at råbe.
Du kan vel lære en masse på www.hjerteforeningen.dk

Blandet andet det her http://www.hjerteforeningen.dk/sw8684.asp
Avatar billede krydset Nybegynder
12. august 2004 - 21:07 #5
Go to sleep qweqwe :-P
Avatar billede krydset Nybegynder
12. august 2004 - 21:09 #6
Har læst det der, og det samme fik jeg at vide på sygehuset, jeg er såmænd blevet velinformeret på sygehuset, men ville godt høre fra andre der havde erfaring med dem. evt nogen ser selv havde en