Avatar billede esset Nybegynder
12. august 2004 - 13:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forskel på post og get mht. mellemrum

Når jeg prøver at sende brugeroplysninger til brug for login med via URL'en til en side, så bliver brugernavn ikke godkendt såfremt det indeholder mellemrum. Same brugernavn kan jeg godt indtaste i en form hvorefter bruger bliver godkendt. Jeg har prøvet med %20 i URL'en uden held.

Er der nogen der har en løsning/work around ??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. august 2004 - 13:26 #1
Må vi se din kode?
Avatar billede heidi_j Nybegynder
12. august 2004 - 13:31 #2
Har du prøvet med + istedet for %20... F.eks. username=dorte+hansen

jeg tror ikke helt jeg forstår spørgsmålet..
Avatar billede esset Nybegynder
21. november 2004 - 18:46 #3
Spg. lukket uden tilfredsstillende svar.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2004 - 18:53 #4
Det er jo ikke muligt at give et tilfredsstillende svar uden relevante oplysninger.
Der er ca. 3 steder du kan få dette problem. Ved at se din kode kunne vi have hjulpet dig.

;)