Avatar billede sunefr Nybegynder
09. august 2004 - 20:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Følgebrev i Word

Hej!
Jeg er ved at lave noget brevpapir (word skabeloner) for et firma. De skal også bruge en skabelon til et følgebrev. Dvs nogle tomme kasser med en linje ud for hver, hvor brugeren så nemt kan afkrydse hvad hendvendelsen drejer sig om. (eksempelvis "sendes retur ifølge aftale... osv!") dokumentet som standard skabelon, men jeg kan ikke finde ud af det med at lave kasser/firkanter der kan afkrydses!

Jeg kan ikke få noget ud af ham Word assistenten! ;o)

Kan nogen hjælpe mig?

På Forhånd mange tak!

Hilsen
Sune Frandsen
Avatar billede jkrons Professor
09. august 2004 - 21:30 #1
Under Indsæt - Symbol er der flere forskellige "kasser" at vælge mellem. Fx i tegnsættet Windings.

Du kan også se under værktøjslinien Formularer.
Avatar billede kox Nybegynder
09. august 2004 - 21:45 #2
prøv lige vis > formularer og vis > kontrolelementer
i kontrolelementer kan du vælge forskellige checkboxes i formularer kan du 'låse' dokumentert så man med tabulatortasten hopper mellem checkboxene
prøv at lege med det
Avatar billede kox Nybegynder
09. august 2004 - 21:46 #3
damn
det skulle være vis > værktøjslinier > formularer og vis > værktøjslinier > kontrolelementer
Avatar billede kox Nybegynder
09. august 2004 - 21:52 #4
du kan også bruge funktioner > beskyt dokument og ude til højre kan du definere hvad der er 'tilladt'
Avatar billede sunefr Nybegynder
09. august 2004 - 22:47 #5
Tak skal du have Kox! - Det var lige det jeg ledte efter! Nu virker det! Poster du ikke et svar?
Avatar billede kox Nybegynder
09. august 2004 - 23:05 #6
godt du fik løst dit problem :o)