Avatar billede djprime Nybegynder
08. august 2004 - 15:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brænder man en 2 GB .ISO fil?

Jeg har en 2 GB .ISO fil jeg skal have brændt ned på vd, jeg er blevet fortalt at jeg bare skal brænde den på 3 cdér i NERO men det vil den søreme ikke.
Når jeg starter med at brænde siger den bare at der ikke er tilstrækkelig plads på skiven.
Nogen der har nogen forslag til hvordan dette gøres?
Gerne en step by step forklaring da jeg ikke lige er så skarp i det her.
På forhånd tak!
Avatar billede belle Nybegynder
08. august 2004 - 16:18 #1
få fat på det program der hedder winiso.
der kan du åbne iso filen og se hvad den indeholder.
du kan osse lave 3 nye iso filer der passer til cdere med dataen fra den store iso fil.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. august 2004 - 16:32 #2
Avatar billede djprime Nybegynder
08. august 2004 - 18:36 #3
Tak for svarene, jeg har nu downloadet winISO programmet. Jeg kan dog ikke finde den mulighed at konvertere filen til 3 filer i cd størrelse. Og filen indeholder stadig en fil der fylder ca 2 GB.
Avatar billede anuseren Nybegynder
08. august 2004 - 18:40 #4
hvis det er en 2gb iso fil = den er nok taget fra en DVD = få dig en DVD brænder.

ellers kan du altid bruge daemontools... www.daemontools.cc (så kan du mounte filen og installere derfra)
Avatar billede djprime Nybegynder
08. august 2004 - 19:43 #5
Nej det er ikke en DVD fil så jeg har ingen grund til at få en DVD brænder. Og desværre virker dit link til daemontools ikke..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. august 2004 - 22:06 #6
Avatar billede belle Nybegynder
09. august 2004 - 20:06 #7
der findes ikke en mulighed direkte inde i programmet til at konvatere din iso fil til 3 filer i cd størrelse..
du skal manuelt oprette 3 filer og så flytte mapper og filer over i de 3 nye filer til de passer i størrelsen