Avatar billede m-hansen Nybegynder
07. august 2004 - 20:05 Der er 1 løsning

Athlon 64 start problemer

Problem: starter fint op første gang, når den har kørt et stykke tid og genstartes eller slukkes kan den ikke starte op igen, evt. først efter et stykke tid, nogle gange starter den helt op, andre gange når den ikke ret langt før den rebooter, og bliver ved med det. Hvad f.... er der galt.

System: ASRock K8S8X, Athlon 64 3000+ Boxed, 512 Kingston DDR400, Radeon 9600Pro 128Mb, Maxtor 128Gb 8Mb, PSU 430W + diverse andre drev
Avatar billede fossah Nybegynder
13. september 2004 - 15:10 #1
Vil tror det er din PSU der er noget gal med.. Tjek evt. om blæseren køre som den skal og at den ikke er defekt..