Avatar billede hono Nybegynder
06. august 2004 - 23:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til billedmotiver

Jeg har lavet denne side til min gamle skoles festforening: http://skl.frac.dk/. Som I kan se skifter billedet øverst i midten når man peger på de forskellige elementer på skrivebordet. Problemet er at skolen har afvist siden, fordi der er problemer med rettighederne ifm. visse billeder. Det drejer sig helt konkret om de billeder der kommer frem når man peger på nøglen, invitationen og mobilen. Dvs. billederne af rockeren, Sussi (fra Sussi og Leo og Jes Dorph.

Jeg skal altså finde nogle nye motiver der kan "symbolisere" hhv:

- Nyheder
- Fest
- Medlemmer

Nogen ideer?

På forhånd tak!

Hono
Avatar billede marysan Nybegynder
06. august 2004 - 23:42 #1
Hejsa.
Nyheder kunne være et billede af jorden set fra rummet...?
Fest kunne være balloner m.v. f.eks. tegneserie-agtigt...?
Og medlemmer kunne være et billede af nogle ældre kondiløbere el. lign. - eller et skilt med en klub af en art - roklub/sejlklub eller noget sport...?

Bare et par forslag ;o)
Avatar billede arnums Nybegynder
07. august 2004 - 11:59 #2
mht. dine billeder (sussi, jes, rocker osv.)
Skal du nok passe på med at overtræde nogle copyrights, fotograferne af billederne har helt sikkert rettighederne til billederne(medmindre du selv hartaget dem), og vil nok ikke blive så glad for du bruger dem, uden tilladelse.

;o)
Avatar billede hono Nybegynder
07. august 2004 - 14:53 #3
arnums >> det er jo netop derfor jeg skal have fat i nogle andre billeder...
Avatar billede arnums Nybegynder
09. august 2004 - 10:42 #4
Doh...! sorry...  læste lidt for hurtigt!  ;o)