Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. februar 2001 - 00:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Chat

Jeg fik lige en lille ide mens jeg alligevel sidder her sammen med 40 andre natteraven, hvad med en chat på eksperten, for nogen gange kommer der indlæg lige så hurtigt som på en fyldt chat
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. februar 2001 - 00:43 #1
god ide faktisk.. men så er det blot lidt svært at lave det med points, jo...
Avatar billede wikings Nybegynder
26. februar 2001 - 00:44 #2
Lyder som en meget god ide!!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. februar 2001 - 00:49 #3
Foreslået før - droppet før. Ideen med eksperten er netop, at den bliver en kæmpe vidensdatabase. Dette går i vasken, hvis folk udveksler viden på en chat.

- Parazite, imod en chat.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. februar 2001 - 00:51 #4
jeg lige slettet 70+ mail fra de 3 timer herpå eksperten.dk :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
26. februar 2001 - 00:54 #5
Indstillinger > Dine Indstillinger > Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. februar 2001 - 00:54 #6
Årrrhh... Parazite - Tag lige og hop ud ra en bro. *GGG*

Nej, Parazite har givet nogle af argumenterne for hvorfor der ingen chat findes her. Alternativt kan folk udveksle ICQ eller selv hoppe ind et et sted...
Avatar billede parazite Nybegynder
26. februar 2001 - 00:56 #7
nikolajdu : NU skal vi altså snart gøre noget ved det med den bro - folk tror jo vi er wuzzy\'s hvis vi ikke gør det! :o)
Avatar billede wikings Nybegynder
26. februar 2001 - 00:58 #8
Fly on the wings of,,,,,plask!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
26. februar 2001 - 01:30 #9
uhmmmm tro i ikke i skulle gå i seng?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. februar 2001 - 09:46 #10
webmasterdk>> det er ikke lavet af de årsager som, parazite nævner. Brug \"indstillinger\" til at tilpasse din brugerprofil, det hjælper meget !
Avatar billede parazite Nybegynder
26. februar 2001 - 10:03 #11
andreas_admin : Hvornår kom den feature jeg nævner ovenfor egentlig til? Så vidt jeg ved er den temmelig ny, men havde tommyf ikke fortalt det, så havde jeg nok aldrig opdaget det. Hvorfor ikke lave en lille side, hvor i jævnligt skriver et par ord om Jeres igangværende projekter, netop færdiggjorte features o.l.? Ville også overbevise eventuelle tvivlere om, at I ikke bare sidder og spiller syvkabale. ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
26. februar 2001 - 10:04 #12
andreas_admin : Og, som skrevet i mailen, kan I ikke smide en onLoad=\"Fokuserpåbrugernavntextfeltet\"-ting på? Gør det lidt hurtigere at logge ind... :o) (Man er vel doven).
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. marts 2001 - 13:35 #13
Vi har simplethen ikke tid til at efterkomme alle de hundreder af forslag som kommer ind, og jeg kan ikke se formålet med at vi skriver en dagsliste, for at retfærdiggøre at vi laver noget. Co-udviklere/admins er velkomne, som sagt utallige gange før. Vi arbejder hele tiden på sitet, og det må de deltagende stole på !