Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
02. august 2004 - 15:55 Der er 11 kommentarer

program til at snakke sammen

hey jeg skal starte en clan op.... vi er 6 stk..... så vi syns det var smart hvis vi kunne tale sammen over headset.... jeg kendte programmet VT (ventrilo) MEN jeg kan ikke finde ud af at lave en server..... Er der andre programmer man kan bruge når man skal snakke i en gruppe? Det skal helst være sådan: man trykker på en knap, så siger man noget som de andre kan høre.... IKKE noget med at man snakker hele tiden... tak for jeres svar på forhånd
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. august 2004 - 16:01 #1
www.teamspeak.org ! - Download både client progammet og server programmet.
Man kan indstille om man vil bruge en knap for at 'tænde' når man skal snakke. Eller den kan indstilles til at tænde ved et bestemt lydniveau. Super smart :)
Og så tager det meget lidt båndbredde
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. august 2004 - 16:03 #2
Ow, mere endnu... Man kan lave forskellige 'rum' på en server. Feks private og offentlige - eller til forskellige maps/spil. Og der er mange instillinger for brugernes rettighedder
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. august 2004 - 16:07 #3
Dvs. at din computer bliver brugt som server. Så gir' du bare dine venner din IP. (og evt. password) Man kan forresten også bare finde en åben offentlig server hvor der ikke er nogle andre. Men det er nu smartest at styre det hele selv.
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
02. august 2004 - 16:09 #4
jeg tjekker det lige ud
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
02. august 2004 - 16:27 #5
hvis jeg nu opretter serveren... hvordan snakker jeg så sammen med de andre? og prøv lige:62.243.18.147
Avatar billede et-eller-andet Nybegynder
02. august 2004 - 16:35 #6
det er ikke noget program for os
Avatar billede nidyahou Praktikant
02. august 2004 - 16:39 #7
du kan også prøve roger wilco
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. august 2004 - 00:08 #8
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. august 2004 - 00:09 #9
SØG PÅ: Voice Communication Software (MASSER)

:)
Avatar billede birg0067 Nybegynder
03. august 2004 - 14:23 #10
Ventrillo, det er det bedste
Avatar billede doggy82 Praktikant
03. august 2004 - 14:53 #11
TS, det er det aller aller bedste    ;)