Avatar billede west Nybegynder
25. februar 2001 - 03:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

adsl hos cc

ok jeg har lige fået ads hos cc og jeg kan ikk sende filer i mirc og icq osv. hvad kan der være galt ???
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
25. februar 2001 - 03:45 #1
Du har en firewall som blokerer! Du skal ind og ændrer i routerens firewall og åbne for de porte som mIRC kræver
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
25. februar 2001 - 03:47 #2
du kan bare nruge hyperterminal med det mgt kabel der følger med routeren altså hvis det er en cisco677 router du harog bruge de papirer der følger med til port forwarding ellers kan du bruge http://adsl.cybercity.dk/autoconf/ den kan redirecte dem automatisk =)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
25. februar 2001 - 03:47 #3
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
25. februar 2001 - 03:53 #4
http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/internet_programmer/home.phtml?link=9

Her er linket til ICQ.. ved jo ikke om du har ICQ 99 eller 2000
Avatar billede west Nybegynder
25. februar 2001 - 03:57 #5
tak det der autokonf virkede fint så du får bare pointsne =) sorry azzer =(
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
25. februar 2001 - 03:59 #6
tak so myche eller sådan noget =)

svensk er ikke min stærkeste side
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
25. februar 2001 - 04:01 #7
hm....
Avatar billede west Nybegynder
25. februar 2001 - 04:08 #8
hvad hmm\'er du over.....jeg chekede bare mystiqs link først og det virkede.......var alt hve djeg havde brug for
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
25. februar 2001 - 04:11 #9
jeg hm\'er bare!

Det undrede mig bare fordi at jeg før har hjulpet en anden med det samme problem og der skulle min løsning til. Såmen ikke andet... :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. februar 2001 - 08:30 #10
hvad er det her for noget fusk??? http://adsl.cybercity.dk/autoconf/ har man slet ikke adgang til!!! hvordan kan du acceptere et svar på et link man ikke har adgang til????
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. februar 2001 - 08:39 #11
beklager mit indlæg! jeg har fundet ud af at det kun er CC kunder der har adgang til det link! min uforbeholdne undskyldning :)
Avatar billede krismort Nybegynder
25. februar 2001 - 10:07 #12
:)
Avatar billede zycho Nybegynder
25. februar 2001 - 10:20 #13
-mystig- >> 800 point!! Det hjælper lidt hva??