Avatar billede powerlindy Nybegynder
29. juli 2004 - 14:46 Der er 5 kommentarer

.asf filer og .wma filer virker ikke i XP

Jeg har et problem med mit XP, hver gang jeg markere enten en asf fil eller en wma fil, laver explorer.exe en fejl. Det sker endda også hvis der ligger en asf fil eller en wma fil i en mappe hvor man vil se detaljer på mappen. Er der nogle der har de samme problemer som mig og kender en løsningen på mit problem, ville det være fedt.
På forhånd tak

og by the way, så undskyld hvis tråden ligger det forkerte sted.
Avatar billede soxe-kaj Nybegynder
29. juli 2004 - 15:35 #1
det lyder som om du skal smide xp cd'en og sige reparer
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
29. juli 2004 - 15:39 #2
Hej powerlindy.

Har du installeret en masse codecs? - De kan nogle gange give en negativ virkning. Hvis du har sådan nogle installeret, så vil jeg anbefale dig at prøve 'Add/Remove Programs' fra kontrolpanelet, og fjerne dem.

Hvornår er dit problem opstået?

Venlig Hilsen,
Martin Thøgersen.
Avatar billede powerlindy Nybegynder
29. juli 2004 - 15:46 #3
Problemet er opstået efter jeg instalerede XP igen, en af mine venner bruger Ace codec pack og den ville jeg også prøve og det kan muligvis være den der har fucket noget op. Jeg har fjernet den og prøvet med andre codecs, men det har ikke hjulpet. Men jeg kan da lige prøve at smide XP cd'en i og sige reparer, som soxe-kaj anbefaler.
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
29. juli 2004 - 15:50 #4
Det er et forsøg værd :)
Avatar billede powerlindy Nybegynder
29. juli 2004 - 15:58 #5
Det virker så heller ikke at reparere, er den sidste mulighed så at geninstallere?