Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. juli 2004 - 00:29 Der er 5 kommentarer

Mail program til support/mail henvendelser?

Jeg og nogle andre hosting interesseret er ved at lave en site omkring web hosting og vil via denne tilbyde gratis hjælp til folk der har problemer med web hosting. Jeg leder derfor efter et mail program til at besvare support/mail henvendelser!

Det der er problemet med et normalt mail program som f.eks. Outlook, er at vi ikke kan se om en henvendelse er blevet besvaret, af hvem den er besvaret og hvornår den er besvaret.

Det vil jo være spild af tid hvis vi alle sammen bruger tid på at besvare den samme mail og desuden lidt amatørartigt hvis den person der henvender sig får 4 eller 5 mails med svar retur...

Desuden ville det være mega fedt hvis der var en slags administrator feature, hvor man kunne se alle henvendelser der var blevet besvaret, hvem der har besvaret og hvad de har svaret.

Måske er det være at nævne at der kan være lang afstand imellem os, en er bosat i Aarhus, en anden på Fyn o.s.v.

Jeg ved ikke hvad man kalder et sådan mail system, men det må da findes?

Tak for hjælpen!
Avatar billede dmcn Praktikant
29. juli 2004 - 00:35 #1
Vi benytter selv http://bestpractical.com/rt/ i vores virksomhed. Det er open source software der bygger på PHP/MySQL, og det er webbaseret, så I ikke nødvendigvis behøver sidde ved en e-mailklient for at besvare henvendelser.
Systemet kan være lidt svært at sætte sig ind i, men er det først sat op, er det temmelig nemt at gå til.
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. juli 2004 - 01:11 #2
Tak for svar :)

Har hørt om programmet før og det tyder på at være et ok program!

Grunden til at jeg ikke nævnte det før og problemet med dette program er at sætte det op, jeg kan ikke sætte det op og kender heller ikke nogen der kan :(

Dog tilbyder menneskerne bag http://www.bestpractical.com at installere og sætte programmet op (http://bestpractical.com/services/installation.html) til en pris af $2000!

Da det er en gratis service vi tilbyder folk via vores site og da vi også arbejder gratis, er det urealrealistisk med et mail program som koster os $2000 at få sat op!

Det er der slet ikke budget til, desværre :(

Jeg håber derfor at der findes andre løsninger?
Avatar billede miss_lea Nybegynder
29. juli 2004 - 13:42 #3
Er der igen der har nogle forslag/alternativer?
Avatar billede leif Seniormester
29. juli 2004 - 13:55 #4
Kender et andet, er ved at granske min hjerne for hvad det hedder, det er længe siden jeg har kigget på det ! :-)
Avatar billede bmpnj Nybegynder
29. juli 2004 - 14:02 #5
Sidder selv i en support funktion hvor vi er flere om den samme indbakke i outlook.
Vi har lavet et par makroer som "stempler" mailen med initialer på den som besvarer mail. På den måde kan alle se hvem der har besvaret mailen.