Avatar billede thaufer Nybegynder
28. juli 2004 - 22:24 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Eksperten Pro aktivering

Hvor lang tid tager det før Eksperten Pro bliver aktiveret?
Avatar billede mik789 Nybegynder
28. juli 2004 - 22:56 #1
http://www.eksperten.dk/spm/523556

ja, det siger jeg også :-(
så vi er altså flere

jeg mailede til info@eksperten.dk i morgen, men har ikke hørt noget endnu. Ind til videre har systemet snuppet to af mine betalte pro-dage...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 23:05 #2
der kan gå meeeeeget lang tid med svar fra admin på info@eksperten.dk

Hvis du ringer, så fixer han det med det samme: 77 300 300 - spørg efter Jacob Friis Larsen
Avatar billede mik789 Nybegynder
28. juli 2004 - 23:17 #3
john> ok, tak for tippet. jeg ringer ham i morgen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 23:18 #4
Giv lige feedback her - nævn lige at andre har samme problem også :)
Avatar billede thaufer Nybegynder
28. juli 2004 - 23:24 #5
det er sgu lidt for dårligt... :( de skriver at det går igang med det samme
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 23:32 #6
hvem skriver det?
Avatar billede thaufer Nybegynder
29. juli 2004 - 02:38 #7
lige inden man betaler skriver de at der er 14 dages returret som på andre ting i den stil, men da denne service går igang med det samme kan dette ikke lade sig gøre
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2004 - 13:08 #8
han er jo ikke til at få fat i ?...
Avatar billede mik789 Nybegynder
30. juli 2004 - 13:22 #9
"Jakob er først at træffe mandag og tirsdag og fredag i næste uge" siger IDG's omstillingsdame. Øh... er det et enmandsfirma, det her?

Alvorligt: der bør gøres noget for at en basal ting som registrering af folk der betaler penge for særlige fordele kommer til at virke. thaufer og jeg må enten have penge tilbage for de tabte dage eller, måske en god portion ekstra point ;-) hvad skal vi sige, 1000 point om dagen???
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2004 - 14:15 #10
lyder rimeligt nok hehe ;)

Jeg håber ihvertfald at de 30 dage jeg har betalt for først går igang fra den dag det bliver aktiveret, og ikke fra den dag jeg har betalt...
Avatar billede mik789 Nybegynder
06. august 2004 - 17:14 #11
sagen burde være afsluttet. med en del forsinkelse pga ferie er jeg nu igen promedlem. går ud fra det samme gælder thaufer. i så fald kan vi jo lukke og være glade ;-)
//mik
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2004 - 20:05 #12
Jep - du glemte bare et lukke ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2004 - 20:06 #13
ups - det er jo thaufer der oprettede spørgsmålet :D
Avatar billede thaufer Nybegynder
06. august 2004 - 20:49 #14
Yep, det var tilsyneladende ikke noget der skete normalt :)