Avatar billede breindahl Nybegynder
28. juli 2004 - 17:10 Der er 9 kommentarer

Kan ikke oprette spørgsmål. Alle kategorier afvises.

Når jeg skal vælge KATEGORI, vises i det røde felt et forslag til kategori, som altid indledes med en TANKESTREG - og denne tankestreg bevirker tilsyneladende, at jeg ikke kan oprette spørgsmålet, fordi KATEGORIEN AFVISES.

???
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 19:23 #1
Hvílken browser bruger du og har du mulighed for at lave et screenshot?
Avatar billede fromsej Praktikant
28. juli 2004 - 20:05 #2
Prøv at oprette spørgsmålet i en "underkategori", er det så samme problem?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:06 #3
jeg er mest spændt på at se det røde felt - for jeg har ikke noget rødt felt...
Avatar billede breindahl Nybegynder
28. juli 2004 - 20:23 #4
1) Jeg kan udmærket lavet et screenshot, men hvordan sender jeg det til dig?

2) Browser: Explorer 6, opgraderet i forgårs.

3) Den røde box optræder, uanset hvilken kategori jeg vælger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:25 #5
Mail til mig på johnstigers@stofanet.dk (det står også på mit minisite;))
Avatar billede basementjack Nybegynder
28. juli 2004 - 20:30 #6
Jeg har Firefox og jeg får en orange boks med en tankestreg i... Den er der og den laver ikke noget.. Men jeg har aldrig haft problemer med jeg ikke kan oprette spm..
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:45 #7
http://frip.dk/hotpop/Kategorier%20afvises.jpg

Du har helt ret i at det er tankestregen der gør at du ikke kan oprette spørgsmål!

Hvis du udelader tankestregen i overskriften så virker det :)
Avatar billede breindahl Nybegynder
28. juli 2004 - 20:59 #8
Du har ret, John - jeg bøjer mig i støvet !!

Jeg har nu oprettet spørgsmålet, under "Sikkerhed, Generelt"  -  og dét skulle du vel ikke også have forstand på?
Det drejer sig om spywaren "TV Media", som forhindrer installation af et nyt stykke software.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 21:00 #9
muligvis ;)

dette spørgsmål er gratis så bare nu point selv ;)