Avatar billede throwman Nybegynder
28. juli 2004 - 13:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan i komme på dcplusplus

Hvordan kan det være jeg ikke kan komme på DC++.. Den har kørt hele natten pga. af en ven fra Efterskolen skulle sende en masse billeder.. her til morgen var den disconnected og jeg kan ikke connecte igen.. ?

Mvh..
--Throwman
Avatar billede thaufer Nybegynder
28. juli 2004 - 13:32 #1
tror du ikke bare at den hub i har brugt er nede ?
Avatar billede throwman Nybegynder
28. juli 2004 - 13:33 #2
Kan overheovedet ikke connect "www.serverlist.org/PublicHubList.config.bz2"
Avatar billede throwman Nybegynder
28. juli 2004 - 13:33 #3
Avatar billede thaufer Nybegynder
28. juli 2004 - 13:37 #4
så eksisterer den hublist nok ikke mere. men du kan vel finde en anden :)
Avatar billede throwman Nybegynder
28. juli 2004 - 13:39 #5
Hvor finder man en anden... Er total noob til det her... Skulle bare bruge programmet så han kunne sende mig alle billeder på vores efterksole ophold...
Avatar billede throwman Nybegynder
28. juli 2004 - 13:47 #6
Søgte bare på hublist... Fandt en og smed den ind under settings... Nu funker det igen... Smid lige en svar... Så du kan få points...
Avatar billede thaufer Nybegynder
28. juli 2004 - 14:28 #7
:)