Avatar billede tpf Nybegynder
27. juli 2004 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB problemer

Jeg er ved at installerer en philips cd brænder i en packard bell pc. men når den er tilsluttet og installeret virker USB portene ikke Der meldes ikke om hardware konflikter i endhedshåndtering, og maskinen genstarter af sig selv efter 2 - 10 minuter.

JEg har opdateret fuldt ud fra windows update.
Maskinen har windows XP home (det var den ikke født med (win ME)).
128 Mb ram (måske for lidt).

Er der evt. behov for Bios update når man skifter styresystem ??.
og findes der evt. et sted hvor man kan opdaterer denne gratis ??

Maskinen er fra 2001
Der er en AMD 900 processor
Et MSI bundkort
og en AMI Bios

Håber nogen kan hjælpe mig her.

Thomas
Avatar billede tpf Nybegynder
27. juli 2004 - 14:34 #1
Den genstarter heletiden

det er en packard bell Imedia
Avatar billede kox Nybegynder
28. juli 2004 - 09:12 #2
prøv det her: slå automatisk genstart fra i  egenskaber for denne computer/avanceret/start og genoprettelse..
fjern flubenet i genstart automatisk
har du skiftet til xp? hvis du har skal du vist have installeret sp1 kan hentes her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e3b0dd6a-7537-4e84-af8c-b7a89db4e628&DisplayLang=en
Avatar billede kox Nybegynder
28. juli 2004 - 09:14 #3
nå men jeg læser lige dit spørgsmål igen :o) du har jo alle updates og dermed sikkert også sp1...
Avatar billede tpf Nybegynder
17. november 2004 - 19:41 #4
lukker ?