Avatar billede Kengun Praktikant
26. juli 2004 - 22:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Findes der tilsvarende sider som Eksperten?

Findes der tilsvarende sider som Eksperten, og som er på et skandinavisk språg? Findes der nogle andre med andre sprog? Jeg har været meget "frem og tilbage" om at smutte herfra, så jeg ville lige høre om der er nogle alternativer til E. Jeg er kommet til det punkt at jeg er villig til at forsøge noget nyt, da der ik er brug for mig længre her.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 22:24 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
26. juli 2004 - 22:28 #2
mange tak for din kommentar (lægger du et svar så du kan få nogle udsle points?). kigger på de siderne. nogen der ved om nogle andre?
Avatar billede norbert Nybegynder
26. juli 2004 - 22:28 #3
Er det på grund af de sidste karmaer du har fået? Dem skal du bare´hoppe op og falde ned på. Det er tøsedrenge, der ikke tør stå ved deres meninger, der gør sådan noget. De sk.... i bukserne, hvis man finder ud hvem det er og beder dem give en forklaring. For de har ingen. Derfor er de anonyme. Før var det ird de var efter, nu er det dig, kan du se tegningen?
Op med humøret :-)
Norbert :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2004 - 22:39 #4
Avatar billede Kengun Praktikant
26. juli 2004 - 22:39 #5
hov, jeg var visst allerede registreret som bruger på kandu.dk og solutions2all.dk. måske jeg skulle begynde å bruge dem nu *lol* :o)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 22:41 #6
kengun> OK, lad gå da.. men kun fordi det er dig :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2004 - 22:48 #7
kengun> husk nu: Kommentar: kengun
25/07-2004 17:56:27 jeps, det l*rt (og nogle brugere) skal ik få knække mig ;)

Håber du står ved dine ord :)
Avatar billede Kengun Praktikant
26. juli 2004 - 23:00 #8
John> det ser desværre ud til at mine ord måske står for fald :( vennligst lægg et svar så lægger jeg lige i lidt mere points :)
Avatar billede Kengun Praktikant
27. juli 2004 - 00:23 #9
argh, det er da træls, for ellers er der ganske ok herinde :-/
Avatar billede hcma Novice
27. juli 2004 - 10:21 #10
kengun >>  spring op og fald på de karmaer. vi er flere som inden for de sidste dage har fået dårlig karma, men den eller de personer, som har tildelt os dem, er nogle kyllinger, da vedkommende ikke engang tør sætte sit nick-name. Og det går som regel ud over folk som tør stå ved sine meninger, modsat de fæ som ikke engang tør give sig til kende.
Tilslutter mig john's kommentar 26/07-2004 22:48:40
Avatar billede freehelp Praktikant
27. juli 2004 - 10:48 #11
Hejsa

Har to der går på

kan ik lide dig.

og

du skal kigge dine karmagivninger igennem før denne bliver taget bort!

Men som jeg læser din karma synes hovedeparten jo du er som du skal være - så fokusere på dette og glem resten  :-)

Jeg ved om nogen hvad det vil sige at blive chikaneret i karma - men orker ikke brokke mig mere.
Folk kan gøre som de vil i min karma - men det ændre ikke min måde at være på som person :-)
Husk E kun er et site på nettet - og ikke noget du skal tage til dig.

Tommel op herfra Kengun

//Freehelp aka IRD :-)