Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
26. juli 2004 - 14:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Samle flere PP-slides i en præsentation pr. automatik

Jeg har ca. 300 pp-slides i en lang præsentation. I mange tilfælde, skal jeg kun bruge slide 2, 4,8,11,230 osv. Idag copy-paster jeg dem jeg skal bruge ind i en ny præsentation (der er forskellig fra gang til gang). Findes der en fiks måde/program til at automatisere denne process, evt. ved at hakke af med flueben eller lign, og så få lagt x-antal slides i en ny præs. Alternativt kan hver enkelt slide ligge i en fil, og hentes derfra.
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
26. juli 2004 - 14:46 #1
Hej! Jeg tror desværre du skal kigge langt efter en sådan løsning. Har selv undersøgt mulighederne. Men hvis der er nogen der ligger inde med en genial måde til at løse problemet ... ja, så er den MEGET velkommen :o) så jeg lytter lige med på tråden!
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
26. juli 2004 - 14:50 #2
Der er muligt man kan lave noget visuel-basics stuff, men helt ærligt det ligger sku lidt ud over mine færdigheder.
Avatar billede phm0504 Nybegynder
26. juli 2004 - 16:07 #3
Det er mange dias du har, og derfor kan det være lidt besværligt, men jeg vil foreslå en af følgende metoder:

1. I dias-visning markerer du alle de dias, der ikke skal vises - højreklikker på et af dem og vælger Skjul dias i genvejsmenuen. Så markerer du det første dias, og starter dit diasshow

2. Du starter dit diasshow - højreklikker (eller bruger menu-knppen) på det aktuelle dias og vælger Gå til-->Diasnavigatør eller --> Efter titel. i de to menupunkter kan du så vælge det næste dias - og så fremdeles.

3. Hvis du lægger hvert dias som en selvstændig fil, kan du oprette afspilningslister, der indeholder de dias=præsentationer, du vil vise i den aktuelle situation.

---phm0504
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2004 - 18:47 #4
Du kan lave så mange udgaver af dit slide show som du lyster
(jeg har eng. udgave)
I menuen vælger du
Slide show - custom show
Vælg new - og giv showet et navn
Du kan nu køre de versioner af showet du har lavet ved at vælge dem i menuen
vælg de slides der skal køres under dette show
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
27. juli 2004 - 00:09 #5
Jamen det var sku da nemt, tak for hjælpen
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
27. juli 2004 - 14:38 #6
Ja, det var sgu smart! :o)
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2004 - 19:31 #7
Tja, og ikke særlig kendt. takker for point ;-)