Avatar billede chrisscan Juniormester
24. juli 2004 - 22:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Left border står helt ude i venstre side

Jeg har lavet en left border på denne testside: http://www.stue11.dk/index-ny.htm
Problemet er blot at hvis siden bliver vist større flytter left border helt over i venstre side. Jeg vil gerne have at den bliver en integreret del at siden øvrige indhold - altså "hænger sammen" med det øvrige, lige som topborder jo altid gør. Den er lavet i en tabel, ligesom alt andet jeg laver. Tabellen er 150px og det øvrige indhold 600px, ialt 750px som altid vil blive vist korrekt på en skærm.
Hvordan får jeg det til at hænge sammen ?
Avatar billede chrisscan Juniormester
24. juli 2004 - 22:44 #1
Jeg har prøvet at højrejustere tabellen uden held.
Avatar billede piyang Nybegynder
24. juli 2004 - 22:50 #2
Lav først en tabel og læg så ny tabel (delt i tre kolonner) deri, så bliver de sammen - piyang
Avatar billede chrisscan Juniormester
24. juli 2004 - 23:07 #3
Jeg forstår ikke rigtigt.left.htm er en side for sig som automatisk bliver klasket på de underliggende sider i venstre side. Hvor er det jeg skal lave den tabel indeholdende en tabel delt i 3 kolonner ? Er det på de underliggende sider eller er det i left.htm ?
Avatar billede chrisscan Juniormester
25. juli 2004 - 22:29 #4
Jeg vidste jo godt at shared left border placerede sig i venstre side, men havde håbet, at der var en mulighed for at bestemme lidt selv.
Jeg har lavet det hele med include, og det virker bare perfekt. Kan ses på www.stue11.dk