Avatar billede dellevela Nybegynder
24. juli 2004 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

java applet fejl

hej eksperten jeg ved ikke om det er en fejl på jeres side eller om det er min computer der er noget ivejen med.

for en dag siden fik jeg en helt ny computer helt tom, som jeg så installerede win 2000 på. netværket og internettet køre som det skal. men når jeg går ind på eksperten kan jeg ikke se den øverste menu. den skriver bare at der er en fejl. min eksperten ser sådan her ud(http://www.younk.dk/exp.jpg), hvad skal jeg gøre for at få den til at virke igen? er det noget java eller hvad er det?

på forhånd tak!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. juli 2004 - 17:59 #1
det har jeg også oplevet hvis siden ikke er blevet loadet helt, så hjælper det at trykke på F5 /reload så den loader siden igen
Avatar billede dellevela Nybegynder
24. juli 2004 - 18:46 #2
har prøvet, men der sker ikke noget, skal jeg bare blive ved med at vente for det har jeg snart prøvet i 10 minutter, og den kommer ikke. er det fordi at jeg mangler noget software?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. juli 2004 - 18:48 #3
er windows fuldt opdateret?

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. juli 2004 - 19:35 #4
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. juli 2004 - 20:15 #5
Menuen er lavet i JavaScript, der ikke har noget som helst med Java at gøre.
JavaScript og Java er 2 forskellige ting.

Mht "Applet measure":
Det er en applet, som Eksperten tilføjer. Den henter vist reklame, eller opdatere hits/statistik/banner.

En del af Ekspertens JavaScript kode:

<applet code="Measure.class" '+'codebase="http://server-dk.imrworldwide.com/"

-- Har du stadig fejlen?
Avatar billede dellevela Nybegynder
03. august 2004 - 20:36 #6
nej pludselig er den forsvundet. meget underligt, men tak for hjælpen alligevel!