Avatar billede paparazzi Nybegynder
23. juli 2004 - 10:41 Der er 3 kommentarer

Intern newsboard/opslagstavle.

Hej...

Hvis jeg vil lave nyhedsboard, hvor man som admin kan logge sig direkte ind på hjemmesiden og oprette en nyhed (evt. med link og billede) - hvordan gør man så nemmest det?? Det skal passe ind i nuværende design. Hvis nogen kan udvikle et system, så kom med et tilbud...

Ligeledes ønsker jeg et system hvor man kan oprettes som bruger via hjemmesiden, og hver bruger skal godkendes inden adgang, og så vil der være adgang til et lukket system på sitet...

Martin
Avatar billede andjak Nybegynder
23. juli 2004 - 10:51 #1
Hej igen Martin
Vi kan godt tage os af opgaven.
Jeg arbejder på eksakte, så hvis du er interesseret i at vi laver et samarbejde er du velkommen til at kontakte os. www.eksakte.dk
(Vi kan desværre ikke lave opgaven for Point alene.)

Hilsen Andjak
Avatar billede paparazzi Nybegynder
23. juli 2004 - 10:53 #2
Kan i komme med et tilbud så...
Avatar billede andjak Nybegynder
23. juli 2004 - 10:59 #3
Vi kan godt komme med et tilbud til jer. Men det kræver en lidt dybere produktbeskrivelse.
Du kan sende en mail til mig på: anders(snabel-a)eksakte.dk