Avatar billede bjawnie Nybegynder
23. juli 2004 - 05:25 Der er 5 kommentarer

Bredbånd

Jeg har ledt efter en bredbåndsforbindelse til private lejligheder. Det er min. 3mbit/s begge veje, jeg mener. Kan man få sådan en forbindelse når man bor i København? Jeg bor på Musvågevej, 2400 Kbh NV. Det drejer sig også om en forbindelse der kan oprettes i en enkelt lejlighed. Jeg tænker på at køre en webserver hjemme, og har brug for en hurtig forbindelse.

På forhånd tak.
Avatar billede salmanr Nybegynder
23. juli 2004 - 05:35 #1
kontakt http://itb.dk/arrkal/medlemmer/firmainfo.asp?rid=368, de leverede et 10mbit til mig, mens jeg boede i Kbh. NV på mimersgade. Ellers skal du kontakte tdc, de kan i mange tilfælde tilbyde de linjer, men til en meget høj pris. Jeg gav ca 400 om md for 10 mbit hos Dansk Bredbånd, så prøv dem først.
Avatar billede bjawnie Nybegynder
23. juli 2004 - 05:43 #2
Havde boligforeningen en aftale med dem? Det er nemlig ikke sådan en løsning jeg kan bruge.
Avatar billede salmanr Nybegynder
23. juli 2004 - 05:46 #3
Ja vi havde en aftale med dem. Så skal du kigge efter TDC's højhastighedsforbindelser. Skal det være ekstremt så kan du også kontakte Jaynet:
http://www.jay.net/welcome/index.php
Avatar billede bjawnie Nybegynder
23. juli 2004 - 16:14 #4
Jeg har lige snakket med DB, de kan ikke levere til enkeltpersoner. Jeg ringede så til TDC, ville høre om de kunne levere en 10mbit, men det havde de ikke mulighed for. Det hurtigste TDC kunne levere var 8mbit/768kbit... det kan da ikke være rigtigt. Hvis man er erhvervsdrivende og gerne vil have en sådan forbindelse, hvor skal man gå hen?
Avatar billede salmanr Nybegynder
23. juli 2004 - 19:20 #5
ok lyder lidt mystisk med TDC. Jaynets linjer burde kunne dække dit behov. Ud fra hvad jeg kan læse mig til der, så har de da mulighed for at dække KBH. NV. Er der ikke nok kobber til deres normale linjer, burde parabolløsningen være en mulighed. Men det jeg ville gøre er da at kontakte et firma, som udbyder webhoteller og liste ud af dem hvilke aftaler de evt. har.

//SalmnaR