Avatar billede marzman Nybegynder
22. juli 2004 - 18:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bedste antivirus?

Hvad er den bedste antivirus...

Jeg har selv brugt "norton" og har nu skiftet til den frie "AVG"....

Hvad med jer ??? skriv løs!
Avatar billede bernie Nybegynder
22. juli 2004 - 18:33 #1
avast (syntes den er god og alt for fed)
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2004 - 18:35 #2
Norman(købe) på min egen, AVG eller Avast på ungernes.
Desuden er der Antivir også freeware.
Avatar billede marzman Nybegynder
22. juli 2004 - 18:41 #3
hvad med panda ???!

Hvilken er bedst...???
Avatar billede viciodk Praktikant
22. juli 2004 - 18:50 #4
Jeg bruger eTrust Antivirus + Firewall (freeware).

Jeg har tidligere prøvet Norton Antivirus, men jeg kan klart bedre lide eTrust.

www.my-etrust.com/microsoft/
Avatar billede sur69 Nybegynder
22. juli 2004 - 19:05 #5
Norton har altid fungeret for mig. Ingen virus, overhovedet.
Så for mig er det det bedste, men jeg har heller ikke prøvet andre løsninger.
Avatar billede highbye Nybegynder
22. juli 2004 - 19:27 #6
Norton Antivirus er klart den bedste, Antivir er faldet af på den- så den skal du ikke vælge. Den bedste gratis er AVG- Anti Virus. Prøv evt. at søge på Google efter de to og se hvad der bliver skrevet af artikler om den. Det gjorde jeg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2004 - 19:30 #7
Bruger Norton på den stationære og Avast (af indlysende grunde) på den bærbare. Har før brugt AVG men den var ikke særligt god til at fange Virussen INDEN de lavede skade.
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2004 - 19:31 #8
Norton er noget notorisk ressourcekrævende skrammel, skal det være købe, så vælg Norman.
Avast og AVG skal bare sættes til at opdatere hver dag, så fanger de også langt det meste.
Avatar billede marzman Nybegynder
22. juli 2004 - 20:41 #9
jeg har lige installeret Panda og håber på at den er god nok!!!