Avatar billede ny_paa_nettet Nybegynder
22. juli 2004 - 13:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forsvunden kolonne

Hej

En pilfinger har været ved min maskine, og nu er kolonnen med afsendelsestidspunkt forsvundet fra min outlook mappe "sent items", i de andre mapper bl.a. "inbox" er modtagelsestidspunktet stadig vist, ved nogen, hvordan afsendelsestidspunktet igen kan aktiveres.

På forhånd tak.

NB. Hvordan lukker jeg et spørgsmpl der ikke er kommet nogle svar på?
22. juli 2004 - 13:42 #1
Højreklik i den grå bjælke med overskrifterne i det vindue, hvor kolinnen er forsvundet.
Vælg Feltvælger
I kategorien "Dato- og klokkesletfelter" finder du feltet Modtaget
Træk det over på den ønskede placering i vinduet
22. juli 2004 - 13:43 #2
Du lukker et spørgsmål ved selv at lægge et svar, og efterfølgende acceptere dette svar.
22. juli 2004 - 13:44 #3
Det er feltet Sendt, og ikke Modtaget du skal vælge.
Avatar billede ny_paa_nettet Nybegynder
22. juli 2004 - 13:48 #4
Hvad hedder "feltvælger på engelsk"
22. juli 2004 - 13:55 #5
Kender ikke den engelske Outlook; men prøv dig frem med de muligheder, der er.

Der er et ikon ud for menupunktet, hvor en lille blå pil fører fra en liste over til en tabel.
Avatar billede ny_paa_nettet Nybegynder
22. juli 2004 - 13:58 #6
Jeps, så fandt jeg den og jeg har fundet kolonnen "sent", men hvordan får jeg den aktiveret, det eneste jeg kan gøre er at trykke på new eller delete.
22. juli 2004 - 14:04 #7
Som jeg skrev tidligere skal du trække feltet fra denne liste og over til ønskede placering.