Avatar billede rabiez Nybegynder
21. juli 2004 - 20:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af online betaling med dankort. Hvordan ?

Hvor finder jeg noget information om hvordan man får lavet et betalingssystem til dankort over i-nettet. Det skal være direkte betaling, dvs. ikke noget med ewire eller noget i den stil.
Avatar billede keysersoze Guru
21. juli 2004 - 20:16 #1
http://www.betaling.dk/

Hvis du tænker på det rent kodemæssigt, så bliver der leveret eksempel på hvordan der hvor du køber adgangen til dankortsbetalinger uanset om det er interpay, wannafind, dandomain, dibs eller en helt 5.
Avatar billede 2c Nybegynder
23. juli 2004 - 18:41 #2
Avatar billede keysersoze Guru
23. juli 2004 - 21:17 #3
som allerede er foreslået :)