Avatar billede antiquado Nybegynder
21. juli 2004 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lydløst/støjsvagt tastatur?

Hej allesammen.

Idet jeg har mit kontor i nærheden af min (ofte sovende) søn, leder jeg efter et tastatur, der er bygget til ikke at larme.
Især min space bar giver noget af et drøn, når det går hurtigt.

Kender I til et sådant keyboard, eller har I bare ét I gerne vil anbefale som værende støjsvagt?

Tak!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
21. juli 2004 - 14:40 #1
Jeg har selv dette:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=24891

Det er absolut det mest støjsvage tastetur jeg har prøvet.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juli 2004 - 14:43 #2
Klik start | kør, skriv osk og tryk enter.
Det er det mest lydløse keyboard jeg kender.

(jeg er klar over at det ikke er det du søger, men synes lige du skulle se det)
Avatar billede dmcn Praktikant
21. juli 2004 - 14:45 #3
Hvis du ikke kan lide den alternative tasteopsætning på Zippy-keyboardet, kan jeg anbefale http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50512 - støjsvagt og virkelig lækkert keyboard.
Avatar billede dakrunz Nybegynder
21. juli 2004 - 16:23 #4
Jeg kan, som taskmgr, anbefale Zippy. Har dog modellen der hedder WK-720, eneste forskel fra dette og WK-711 er at alt er af aluminium på 720'eren, det er mindre og uden alle de her "turbotaster/genvejstaster" i toppen.

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85315

Men igen som også nævnt af n0rmality, man skal vænne sig til opsætningen af tasterne, hvilket tog mig en uges tid.
Avatar billede dakrunz Nybegynder
21. juli 2004 - 16:24 #5
Nu skrev jeg "eneste" forskel, der er jo tre... tsk tsk ;)