Avatar billede morsma Nybegynder
19. juli 2004 - 22:39 Der er 1 kommentar

Web software til virksomhed

Jeg har brug for følgende muligheder, på en freebsd maskine med apache/php og hvad dertil hører.

Hvad der kræves:
-Internt shop system for affiliates
-Support/forum/undervisnings muligheder via f.eks. videor der kan downloades/dvs. et portal for affiliates
-Hver affialiate skal have en identisk hjemmeside med andre affiliates, dog kun afvigende med hver affiliates personlige informationer.
-Fleksibelt modulær opbygning, (så udvidelser er mulige)
-Understøttelse af mange sprog, dvs. sprogfiler mm. (en del af den fleksible opbygning)
-Systemet skal være nemt at administrere, dvs. cms agtigt...

hvis du kender en færdig løsning, eller mener du selv kan klare opgaven så skriv!

ps. jeg har kigget på blackboard, men ved ikke om det er det rigtige...
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2004 - 11:10 #1
Jeg har kørt med blackboard på mit studie og mener ikke det er et særligt godt eller nemt program. Det jeg har brugt det til er dog helle ikke det du vil bruge det til, så det kan da være det er bedre til dit formål.

Det lyder som en hel masse du skal have lavet, men jeg er ikke helt med på hvad du mener med det hele og hvordan opsætningen skal være.

Vil du ikke uddybe dine punkter med hvem og hvordan det skal bruges, og hvordan det hele gerne skulle fungerer sammen.

Er det fx. hver affiliate der har sin egen shop eller er det kun de personlige informationer der kan ændre sig osv.