Avatar billede mhoffmann Nybegynder
19. juli 2004 - 22:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner (ASP) søges til projekt

Hej

Jeg driver i-butikker.dk, som kort fortalt er en shopping guide til dansk e-handel. Vi har pt. over 700 danske e-butikker der har tilmeldt sig vores side, så der er altså opbakning bag vores projekt.

Som det er nu et det mig der står for alt det administrative ved firmaet: regnskab, markedsføring osv., samt let HTML/ASP, design af Access Database og selve det grafiske design af i-butikker.dk

Jeg har haft en anden person, der har stået for selve "programmeringen" af siden i ASP, HTML, SQL, forbindelse til Access databasen - men vi har valgt at stoppe samarbejdet.

Jeg søger derfor en person som skal stå for hele wesiden. Dvs. programmering af alle de nye tiltag vi finder på hele tiden, og vedligeholdese og opdatering af siden.

Du skal helst være over 18 år og have erfaring med følgende:

HTML, ASP, Access Database, SQL, (du må også gerne gerne have kendskab til design/grafik)

Du skal komme fra nordsjælland/storkøbenhavn.

Du skal være ansvarsbevist og kunne overskue hvad der skal laves og hvornår det skal laves.

Derudover skal du have en iværkstætter i dig, og kunne se det spændende og udfordrende ved dette her projekt.

Du vil komme til at indgå i virksomheden / projektet som partner, med en ejerandel der vil ligge tæt på min.

Der er i øjeblikket ikke tale om fuldtids arbejde, da jeg studere ved siden af. Dvs. du kan stort set selv frit tilrettelægge dine arbejdstider. Der er ingen fast arbejdstid, men
du skal gerne kunne afsæte min. 5-10 timer pr. uge.

Hvis du er interesseret i projektet bedes du sende en e-mail til martin@i-butikker.dk med
informationer om dig selv, om de ovenstående punkter.

Jeg ser frem til at høre fra Jer :-)

Mvh. Martin Hoffmann
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2004 - 07:31 #1
Jeg har skrevet en mail til dig.
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
31. juli 2004 - 15:01 #2
Er der slet ikke andre eksperter herinde som har tid/lyst til et spændende projekt?? :-)
Avatar billede thomas_b Nybegynder
10. august 2004 - 19:08 #3
jow...
Avatar billede sim00n Praktikant
10. august 2004 - 19:12 #4
Jeg har programmeret www.bbelement.com som jeg også administrere... Men jeg er ikke 18 og kan ikke totalt meget asp og access.. er begyndt at bruge php og sql istedet.. Så det blir nok ikke mig ^_^

Men jo der er en iværksætter i mig og kommer fra københavn..
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
10. august 2004 - 22:54 #5
thomas_b: Så send en mail til martin@i-butikker.dk med informationer om dig selv.
Avatar billede thomas_b Nybegynder
11. august 2004 - 20:21 #6
mhoffmann --> det har jeg gjordt...
Avatar billede bugiman64 Nybegynder
21. september 2004 - 11:32 #7
Jeg er også interesseret i at høre nærmer om projektet.

Jeg er web-programmør og har flere års erfaring med internetløsninger, programmering og databaser.

Jeg har lige startet virksomhed, men kunne godt bruge en samarbejdspartner med et projekt som dit.

Jeg er dog bosiddende i Østjylland

Mvh. Martin
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
22. september 2004 - 19:55 #8
bugiman64: Du kan prøve at sende mig en mail på martin@i-butikker.dk, med oplysninger om dig selv og dit projekt, så kan vi måske finde ud af noget samarbejde.
Avatar billede bugiman64 Nybegynder
25. september 2004 - 19:50 #9
Jeg har sendt en mail til dig!