Avatar billede ogt Nybegynder
19. juli 2004 - 21:07 Der er 4 kommentarer

har skiftet maskine og kan ikke finde mit kartotek

er der nogen der ved hvor adressedataene ligger på outlook express (sti) - har skiftet harddisk og fået alt andet med over men ikke adressekartoteket.

(win 98)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. juli 2004 - 21:52 #1
outlook express

C:\Documents and Settings\user xxx\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{353453D9-D585-4924-9BA4-A115EC8C6B76}\Microsoft\Outlook Express
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. juli 2004 - 21:57 #2
ups..adressekatoteket..altså wab-filen..adressebog ligger sikkert her >> C:\Documents and Settings\user\Application Data\Microsoft\Address Book
Avatar billede ogt Nybegynder
20. juli 2004 - 18:11 #3
tak mein herre,
pointene er dine

hilsen
ogt
Avatar billede staunfeldt Nybegynder
21. august 2004 - 08:36 #4
Faktisk ligger de helt præcist her i Windows 98':

C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Address Book

De kartoteker du har ligger som .wab filer. Hvis du bruger Microsoft Outlook kan du I Windows XP åbne disse filer med programmet Adressekartotek, som XP sansynligvis selv vælger. I Adressekartotek kan eksporterer hver kontakt som et vcard, som Microsoft Outlook kan læse.

ps. Jeg tror det er muligt for Outlook Ekspress at læse .wab filer, men jeg kan ikke få Microsoft Outlook til det.