Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
19. juli 2004 - 12:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

outlook 2003 og flere mailboxe

Jeg ville høre om man ikke kan tilføje flere mailbokse i outlook 2003 ?? det kan man i outlook 2000...men den siger at man kun kan ha adgang til en mailbox af gangen til en exhange server.

øv øv....pls. help!
Avatar billede larsen45 Juniormester
19. juli 2004 - 12:41 #1
Skal lige forstå spørgsmålet du vil gerne have flere forskellige konti
Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
19. juli 2004 - 12:43 #2
nej vi har en par mailbokse som flere bruger skal ha tilføjet som ekstra fælles mailbokse...(nej det er ikke public folders)....
Avatar billede tlaursen Nybegynder
19. juli 2004 - 12:54 #3
Jo man kan.
Funktioner > E-mail konti > Prik ved "Få vist eller rediger eksisterende...." Næste > Marker den profil det drejer sig om og klik på "Rediger" >  Vælg "Flere indstillinger" > Herfra ligner det 2000, så der er du med igen.
Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
19. juli 2004 - 15:25 #4
Jep det er lige det jeg leder efter!! takker...
Avatar billede stiff Nybegynder
09. september 2004 - 15:26 #5
Jeg hiver lige denne diskussion i æteren igen, FORDI hvis man arbejder offline har man kun adgang til sin primære mailbox. Jeg er meget interesseret i en løsning hvor man har TO mailbokse (på en Exchange server), hvor begge er tilgængelige når man arbejder OFFLINE (dvs ingen netforbindelse).
Tak
Avatar billede tlaursen Nybegynder
28. september 2004 - 15:21 #6
Stiff> Jeg tror ikke det kan lade sig gøre i den samme profil, men hvis du opretter en ekstra Outlook profil, der har fat i postkasse nr. 2, og sætter den til også at være offline. Så kræver det bare at du logger ind på begge profiler.