Avatar billede guro.not Nybegynder
19. juli 2004 - 11:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lyd på aptiva 2140-L46 og 2128 monitor

Hejsa.

Sidder her og er ved at blive helt skaldet af at rykke mig i håret..

Jeg skal ha lyd på en venindes pc, det er en IBM Aptiva 2140-L46 med en 2128 Monitor..
alle stik skulle side som de skal. Jeg har oxo installeret en driver til lydkortet som skulle være en eller andet fra Crystal Audio..

men ak, ingen lyd... Det virkede da den kørte med Win98.

PLEASE HELP!!

Guro.Not
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. juli 2004 - 12:11 #1
Da jeg opdaterede fra 98 til 2000, måtte jeg købe mig et nyt lydkort. For det jeg havde kunne ikke med w2k, på trods af at der fandtes en driver!

Kikker lige om det er samme problematik!
Avatar billede guro.not Nybegynder
19. juli 2004 - 12:23 #2
hejsa James.

Jeg håber ikke at det bliver nødvendig med et nyt lydkort, da monitoren er med indbygget speeakers, og der sidder et underligt stik på, som ikke er standart mini-jack. For så kan hun vel ikke bruge de højttaller som sidder i skærmen.

Guro.Not..

Ender nok med at bliver nød til at smide win98 på den igen.. HULK
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. juli 2004 - 17:04 #3
kan du ikke finde ud af hvilket lydkort det er, altså et model nummer!
Avatar billede guro.not Nybegynder
21. juli 2004 - 13:02 #4
Hejsa igen...

Jeg kommer desvære ikke i nærheden af den pc i den nærmste fremtid..
så det eneste jeg ved og kan sige er at det er en IBM PAPTIVA 2140-L46 og monitoren er en 2128..

Guro.Not
Avatar billede guro.not Nybegynder
27. juli 2004 - 07:20 #5
Jeg lukker spørgsmålet igen.. jeg har valgt at reinstaller pc'en med win98.

Guro.Not