Avatar billede micbanand Nybegynder
16. juli 2004 - 21:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problem med nokia 3310

hej når folk ringer til mig er det kun vibratoren der aktiveres. Og desværre ikke lyden
p.s tastelyden kan jeg høre.
Så håber der er nogle der kan hjælpe mig.

evt nogle der kender et mobilforum?
Avatar billede skab Nybegynder
16. juli 2004 - 23:08 #1
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. juli 2004 - 01:40 #2
har du prøvet at gå ind i toneindstillingerne det kan du vælge ringe lyd og toner..........ringe lyd burde gerne at stå på (ringetoner)    prøv det....
Avatar billede micbanand Nybegynder
02. august 2004 - 20:25 #3
intet virker så den er nok i stykker nogen der ved hvad det vil koste at lave?