Avatar billede mac4ever Nybegynder
15. juli 2004 - 14:58 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

udskiftning af ram på grafik kortet til PB 17"

Hvis man nu har en PB 17" men der kun er 64MB RAM på grafik kortet, ville det så være muligt selv at udskifte det med et større, (som apple selv tilbyder når man køber en ny PB nu)..altså et grafik kort med 128 MB RAM....

Findes der ydermer en måde at bruge sin PB som HD optager,...altså et program...eller noget HW der går at man kan se tv på sin Mac....?
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 14:59 #1
Undskyld jeg spammer, men hvad er en PB 17?????
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 15:00 #2
Er den den bærbar jeg tænker på - så er svaret nej
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 15:01 #3
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 15:13 #4
Når du lukker her smider du et svar selv - markere dit navn i boksen til venstre og trykker acceptere
Avatar billede egonspock Seniormester
15. juli 2004 - 16:18 #5
Jeg har ikke hørt at det skulle være muligt at opgradere RAM'men, snarere tværtimod.

Til gengæld kan man sagtens bruge sin Mac til HD-optager, men kun med en ekstern boks. På http://www.apple.com/denmarkstore vælger du under Accessories punktet TV & Entertainment. Det er godt nok ikke helt billigt, men der er muligheder nok.
Avatar billede egonspock Seniormester
15. juli 2004 - 16:22 #6
freehelp: der er nok sådan en satan her: http://www.apple.com/dk/powerbook/index17.html
Men du har nok ret. Det er meget usandsynligt at videorammen kan opgraderes. (jeg skrev RAM'men før, men mente selvfølgelig Videorammen!)
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 16:29 #7
Forstod godt hvad du mente min ven :-)

Et integreret kredsløb som en laptop er skifter man ikke bare delene ud som i en alm PC. Dog er der da visse ting man godt kan skifte

//Freehelp
Avatar billede styxx Nybegynder
15. juli 2004 - 16:37 #8
Kort og godt. NEJ!
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 16:42 #9
Styxx det er jo ligesom lagt fast ikke!

Hvorfor pokker smider du det så som et svar når det er forklaret?
Avatar billede styxx Nybegynder
15. juli 2004 - 16:58 #10
Beklager, var lidt for hurtig.
Avatar billede freehelp Praktikant
15. juli 2004 - 17:00 #11
Sådan kan det gå i farten :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
18. juli 2004 - 11:44 #12
Har du tid til lidt feedback - eller svar på om du ønsker yderlige hjælp??
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:26 #13
Er det ikke på tide vi modtager lidt feedback omkring problemet/eller problemet som ikke er der mere?????