Avatar billede timmerdk Nybegynder
14. juli 2004 - 23:42 Der er 7 kommentarer

Køb af mobil, men hvilken?

Hej.
Jeg er mediegrafikerstuderende og overvejer at købe mig en ny mobil.
For at sige det rent ud vil jeg ikke give en halv krig for en med kamera osv, da jeg bare skal have en lille fix telefon der kan holde på strøm, være rimelig nem (hurtig) til sms, og telefon.

Ligenu har jeg en Nokia 3310 som i og for sig er helt fin da den er nem og hurtig at finde rundt i, og den er nem (hurtig) til sms, dog er den blevet utrolig dårlig til at holde strøm.

Nogle idéer?

NB: Overvej at jeg er studerende indenfor it-verdenen hvis det er.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juli 2004 - 23:49 #1
Her er lidt at vælge og vrage imellem:
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=0&producer=2&product=-1&abonnement=-1

evt. en 1100.. kan stortset det samme som din 3310, bare lidt bedre :)

Og ellers en nokia 2100
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=1&producer=2&product=-1&abonnement=-1
Avatar billede hubs Nybegynder
15. juli 2004 - 09:17 #2
Jeg vil helt klart anbefale en Nokia 6100, den både lille og lækker c",)

Den har bl.a. Triband, Java, WAP og GPRS, samt en rigtig god batteritid

http://www.nokia.dk/phones/6100/features.php
Avatar billede timmerdk Nybegynder
15. juli 2004 - 12:15 #3
hubs: Ja, men den er temmelig dyr i forhold til mit forbrug.

webmasterdk: 2100 lyder ok..

Hvad med en ericsson t68i eller siemens s40?
Avatar billede evildoctor Praktikant
15. juli 2004 - 14:06 #4
Spørgsmålet omkring prisen er vel også om det skal være med eller uden abonnement, ikke?
Du kan jo finde masser af gode tilbud i dagspressen hvor mobilselskaberne nærmest forærer telefoner væk.

Ellers må man jo regne med at de koster lidt mere...
(Er iøvrigt selv ejer af en Siemens SL55 - rigtig lækker sag der varmt kan anbefales!)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. juli 2004 - 19:18 #5
timmerdk > Har selv en t68i  liggende som backup telefon...
Den er ALT for langsom til normal brug hvis du spørger mig..
Inden for dens reaktions tid kan jeg fjerne og sætte tastatur lås på 3gange hvor den når at vise den første omgang...
Kan absolut ikke anbefales hastigheds mæssigt.. batteriet er dog meget fint i den...
kender ikke en s40 desværre..
Avatar billede hijklm Juniormester
16. juli 2004 - 00:58 #6
At den ikke er så god til at holde strøm længere kunne jo også være pga. et slidt batteri.

Gå ind på www.thansen.dk og find et nyt batteri til din 3310 og så behøver du ikke bruge hele din SU på en ny telefon. :-)
Avatar billede hubs Nybegynder
02. september 2004 - 11:02 #7
Husk at lukke spørgsmålet c",)