Avatar billede i-mox Nybegynder
13. juli 2004 - 21:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth remote control software

Hejsa.

Nu er jeg ved at gå ud af mit gode skind!
Jeg har købt en Sony Ericsson T630 telefon, og vil skide gerne bruge den til at fjernstyre blandt andet sådan noget som WinAmp over bluetooth!

Det er der masser af programmer der kan gøre!
Floats Mobile Agent
Jeyo Remote
Cristersons PC Control

Men ingen af dem gør det godt.
PC control kan ikke trayes, og er ret mangelfuldt i øvrigt
Jeyo virker af H til, og er generelt ikke pengene værd
FMA er simpelthen for voldsomt, og suger kræfter til sig, og jeg kan i hvertfald ikke få mediedelen (remote controllen) til at køre uden at skulle starte hele FMA op.

Hvad er der af alternativer? Altså Apple har jo Sallingers Clicker, men der må da være et eller andet hæderligt program til Windows, som kan fjernstyre programmer som winamp m.m. godt!

Eller hvad??

100 point til den der kan finde noget!

Mads
Avatar billede i-mox Nybegynder
13. juli 2004 - 22:28 #1
En rettelse er at PC control i version 4 kan trayes - men er simpelthen for ustabilt til at det er til at have med at gøre!

Come on - ingen gode forslag????
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
20. juli 2004 - 22:41 #2
Avatar billede i-mox Nybegynder
21. juli 2004 - 12:14 #3
Hej koldsgaard.

Desværre - følgende står på bemused:
Please note that Bemused does not support the Sony Ericsson T610, and will not do so in the future. It only runs on phones based on Symbian OS.

M;ads
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
21. juli 2004 - 13:18 #4
Aner ikke så meget om Sony Ericcson telefoner... Men deres nye telefoner kører vel også på Symbian OS, eller kommer vel til det...
Avatar billede i-mox Nybegynder
21. juli 2004 - 13:19 #5
Ja - givetvis, men T630 (og T610 kører deres eget OS - Desværre!)
Avatar billede i-mox Nybegynder
22. juli 2004 - 14:46 #6
Lukker nu