Avatar billede jakobhh Nybegynder
13. juli 2004 - 16:57 Der er 5 kommentarer

Kan ikke se yahoo´s hjemmeside

Jeg har haft virus på min computer, men den er nu renset og kører egentlig fint.
Men jeg kan ikke se yahoo´s hjemmeside. Det er den eneste jeg ikke kan se og det er ikke fordi yahoo er nede eller noget lignende. Det skyldes et eller andet levn fra den virus jeg fik forleden.
Hvad kan dette skyldes og hvordan retter jeg op på det?
Avatar billede 2c Nybegynder
13. juli 2004 - 17:02 #1
Nej. Yahoo er ikke nede.

Det kan være en fejl i din internetudbyders dns server.

Prøv eventuelt at skrive yahoo.com i google, og tryk "Jeg føler mig heldig". Kan du så komme ind på den ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 17:28 #2
har du macromedia, og java installeret..blot et bud..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. juli 2004 - 17:32 #3
test og hent java her >> http://www.znn.dk/
Avatar billede jakobhh Nybegynder
14. juli 2004 - 08:12 #4
Jeg kan sagtens gå ind på yahoo mail hvis jeg skriver det i google. Men den vil ikke vise selve yahoo´s hovedside. Højst mystisk.
Og inde på www.znn.dk viser den OK ved alle de ting der står listet. Så det skulle være i orden.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. juli 2004 - 09:16 #5
prøv at slette cookies og temp internter files..m.m..