Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juli 2004 - 19:28 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Ang. afstemning på website

Under afstemningen på min side FRIENDS AVISEN svarede mange dårlig eller meget dårlig!

Jeg prøvede at få nogle begrundelser baegefter, men lykkedes ikke så skriver igen, alle der stemte bedes venligst begrunde deres svar!

!!! Det drejer sig om 10 personer !!!

Er det kun design i lægger det i, eller funktionelt eller indhold? hvorfor!?

på forhånd tak :)

siden var www.friendsavisen.1go.dk
Avatar billede timmerdk Nybegynder
12. juli 2004 - 19:31 #1
Designet er dårligt, mildt sagt. Det er uoverskueligt, og gad derfor ikke se på indholdet, som godt kunne være godt.
Sry, men sådan er det.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juli 2004 - 19:33 #2
1 stemme på designet 9 tilbage!
Avatar billede weblex Nybegynder
12. juli 2004 - 19:42 #3
Jeg synes også det er grimt - i øvrigt bør du fremover blot bede om folks kommentarer og ikke blot bede dem om at stemme.
Avatar billede mobius6 Juniormester
12. juli 2004 - 19:51 #4
hi Friends, har ikke stemt eller set dit site før nu, men jeg tror at 'een af årsagerne til at de pågældende har stemt "mange dårlig eller meget dårlig" kunne være at du grof "overtræder" en god håndfuld "tommelfingerregler"/mandatories eller gyldne regler i en sådan grad at der er tale om "kitch" (hvis dette er tilstræbt bedes du tilgive mig).
- pop-up's overalt, pope pop-up's, pop-amok!
- du tager brug af adskildige forskellige skriftyper i forskelling farver og varrierende formattering. - dit community er lukket... man får ikke engang en "kigger"
- der er en total mangel for farve samhørighed, er kaotisk og ustruktureret.

har ikke læst indholdet så vi ikke kommentere der:)

men:
links'ne virker :)
siden ser identisk ud i I.E og Opera :)

så:
Du skal helt bestemt arbejde med designet.

(eller du skal melde den til her:
http://www.bitlounge.net/retrolounge/retrolook.htm

men hvad hved jeg, I'm just 11

:]
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juli 2004 - 19:56 #5
hvad mener du med skrifttyper i forskellige farver, dem er da ikke så mange af, og heller ikke skrifttyper?

HVad mener du så med at community er lukket, det er det fordi at du skal have et brugernavn for at sende mails mellem hinanden, og hvis du mener at der ingen test bruger er, så jo

bruger = test
kode = test

HVad mener du så?
Avatar billede mobius6 Juniormester
12. juli 2004 - 20:07 #6
hehe, joda:)

"hvad mener du med skrifttyper i forskellige farver, dem er da ikke så mange af, og heller ikke skrifttyper?"

-Du har 9 forskellige alene på din forside (en mere og du kunne kalde det kunst:)

hvis du brugte 10 min. på se på bare 3 forskellige websites vil du kunne se at "du er et andet sted".

men hvad hved jeg, I'm just 12

:]
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juli 2004 - 20:24 #7
selve forsiden består af ensort teskt,
og to links!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juli 2004 - 20:28 #8
kun en ud af de 10 har svaret nu, og det var meningen at i skulle have delt pointene, men nu får mobius6 timmerdk, og jeg selv 5 hver, smid et svar mobius6
Avatar billede timmerdk Nybegynder
12. juli 2004 - 21:30 #9
Lige inden du deler dine point så skal det siges at du skal dele alle 15 point med mig (timmerdk) og mobius6, og ikke dig selv.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juli 2004 - 22:46 #10
ja, okay, så får du 8 og han 7!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juli 2004 - 22:46 #11
Smid et svar mobius6
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. juli 2004 - 06:35 #12
s v a r  :)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
13. juli 2004 - 10:11 #13
Det er en kommentar, :) svar tak!
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. juli 2004 - 12:01 #14
ups...undnyld undnyld, heir er en svar hva' :)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
13. juli 2004 - 13:44 #15
det var bedre, takker! :)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
13. juli 2004 - 13:44 #16
det var bedre! takker :)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
13. juli 2004 - 13:45 #17
det var bedre, takker :)