Avatar billede powkie Nybegynder
11. juli 2004 - 20:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til design

Nogen der kan hjælpe mig videre med mit design. Jeg er gået lidt i stå! Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor jeg skal putte indholdet hen og hvordan... mangler også at lave en navigation eller en menu, hvordan man nu vil sige det..

håber der er nogen der kan hjælpe mig!
Link til mit design:
http://www.powkie.dk/cool/Cool-new.gif

Gerne billede upload af jeres bud!

På forhånd tak!
:Powkie.dk
Avatar billede C:\> Juniormester
11. juli 2004 - 21:04 #1
Jeg bruger selv ofte http://www.cwd.dk når jeg mangler inspiration.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. juli 2004 - 22:19 #2
Det er en fed stil... men, man laver ikke et design først og så bagefter overvejer, hvor man egentlig skal sætte navigationen og indholdet. Det du har er vel nærmest et wallpaper - det har ikke nogen funktionsmæssige muligheder.

Designprocessen er omvendt, dvs. den logik du lægger i navigationen bestemmer resten af designet, sammen med indholdets karakteristik. Hvad vil du med websitet? Hvem vil du henvende dig til? Hvad skal brugeren opleve?

Stil dig selv de spørgsmål, tænk derefter navigationen igennem og udform resten af sitet i dit hoved. Når du er færdig med det, SÅ laver du et design der opfylder dine krav.

Hvis det er dig selv der har tegnet figurerne (er det det?), så hold resten af sitet i samme stil. Lav cartoon navigering, animerede menupunkter, der 'blævrer' frem når man kører musen over dem. Lav stjernerne så de blinker og snurrer rundt. Det er kun din fantasi, der sætter grænsen...

Held og lykke med projektet og lad os se, hvad du kommer op med. Jeg kunne personligt også meget godt tænke mig at se nogle flere tegninger fra dig - jeg synes det er en rigtig fed stil i nogle cool farver.

mvh
larsholmgaard.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. juli 2004 - 22:36 #3
kunne ikke være mere enig end Lars :)
Avatar billede medions Nybegynder
11. juli 2004 - 23:31 #4
larsholmgaard_dk> Gider du lige kontakte mig på rune[!at!]medions.dk ?

//>Rune
Avatar billede powkie Nybegynder
15. juli 2004 - 19:57 #5
det er da sikkert rigtigt nok det du skriver der lars, men hvor meget kan jeg bruge det til når jeg spørger om hjælp...
hvis i ikke gider hjælpe folk med det de spørger om, så synes jeg ikke det er det rigtige sted i befinder jer, ang forum...

:powkie.dk
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
16. juli 2004 - 00:35 #6
Tjae... nogen kan ikke se skoven for bare træer. Eller stranden for bare tæer.